شیاف مقعدی استفاده کنم یا واژینال دکتر گفته هر ۱۲ ساعت یکی

۱۳ پاسخ

من دکتر معقدی راحت تری خیلی راحت بود

من مقعد میزارم

مقعدی راحت تره

اگه یبوست نداری و‌ مشکل گوارشی نداری مقعدی
اگه درگیر یبوستی واژینال

من واژینال میذاشتم

منم واژینال استفاده میکنم

من مقعدی میذاشتم دکتر گفت واژینال تاثیرش بیشتره

دکتر به من گفت هیچ فرقی نداره هرکجا راحتی بزار خودش گفت معقدی راحتر منم معقدی گذاشتم

بعضیا میگن فرقی نداره، ولی دکتر من گفت فقط واژینال

من مقعد میزارم

من اوایل مقعدی میزاشتم خارش شدید گرفتم
بعد یک ماه آخر واژینال گزاشتم بنظرم خیلی بهتر بود

چه شیافی؟!
اگه پروژسترون منظورته واژینال بذار

من واژینال میذارم

سوال های مرتبط