منم اینجوریم
وازلین بزن شبا بهتر میشی سوتین نبند شبا
اره افتضاح دلم میخواد سرشون بکنم🤣
من اینجوری بودم پوست پوست شده بود
چند شب وازلین مالیدم خوب شد
وای دیوانه شدم
هم هفتت ک بودم هم درد میکرد هم خارش شدید داشت عادیه
واااای اره 😥😥😥
واسه من امروز میسوخت ، انگار اسید ریختن روش ،، انقد میسوخت ک میخواستم گریه کنم
ینی یه جوری درد میکنه نفسم بند میاد 🫠🥲
اره خیلی بد میخاره وقتی هم زیاد میخارونم سینم زخم میشه چند روزه روغن زیتون میزنم خارشش کمتر شده
اره 🤦🏻♀️
آره افتضاح
ارههه
درد شدید و خارش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.