خانوما شماهم نوک سینه هاتون همش میخارع😐

۱۴ پاسخ

منم اینجوریم

وازلین بزن شبا بهتر میشی سوتین نبند شبا

اره افتضاح دلم میخواد سرشون بکنم‌🤣

من اینجوری بودم پوست پوست شده بود
چند شب وازلین مالیدم خوب شد

وای دیوانه شدم

هم هفتت ک بودم هم درد میکرد هم خارش شدید داشت عادیه

واااای اره 😥😥😥

واسه من امروز میسوخت ، انگار اسید ریختن روش ،، انقد میسوخت ک میخواستم گریه کنم

ینی یه جوری درد میکنه نفسم بند میاد 🫠🥲

اره خیلی بد میخاره وقتی هم زیاد میخارونم سینم زخم میشه چند روزه روغن زیتون میزنم خارشش کمتر شده

اره 🤦🏻‍♀️

آره افتضاح

ارههه

درد شدید و خارش

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حدیث مامان حدیث هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان معجزه خدا مامان مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تپلچه☺️💙 مامان تپلچه☺️💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری