مامانا شماهم نوک سینه هاتون درد میکنه اصلا نمیشه دس زدد

۷ پاسخ

اره قهوای تیره

اره بعضی موقع ها بیشتر میشه دردش واسه شماهام سیاه شده خیلی سیاه شده برامن

خیلی خیلی وحشتناک
همش میگم بچه چجور میخاد میک بزنه
جونم میخاد دربره

آره خیلی

اره بخاطر شیر

منم گاهی درد دارم

برای من خوب شده بود الان چند روزیه باز درد و حساسیت داره برمیگرده

سوال های مرتبط

مامان بهاروبنیامین🪻 مامان بهاروبنیامین🪻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حدیث مامان حدیث هفته سی‌ام بارداری
مامان تپلچه☺️💙 مامان تپلچه☺️💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نازی و تودلی 💙 مامان نازی و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری