بچها شماهم نوک سینه هاتون سفت و بیرون زدس؟🥴

۷ پاسخ

بله و تیره شدن🥲 خیلی خوشگل بودن قبلا😭

اره از ماه اول تا الان فقط سینه هام درد میکنه همش . بعد از ۳ماهگی بهتر شد ولی همیشه سفت و بیرون زدهست و همچنان درد میکنه

اره گلم

افتضاح شده تیره

من ک هیچی ندارم😂نگرانم دراینده قراره چیکارکنم بااینا

بله برای من اینطوره
ولی ویتامین آ د میزنم که مبادا ترک برداره

آره ،خبلی هم داره تیره میشه

سوال های مرتبط

مامان حدیث مامان حدیث هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بلوبری کوچولو💙 مامان بلوبری کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان نازی و تودلی 💙 مامان نازی و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری