مامانا نوک سینه ی شماهم میخاره

۱۰ پاسخ

سلام عزیزم خوبی ببخشید شما سونو گرافی انومالی پیش دکتر بحیرایی انجام دادید؟
میشه برگه سونو انومالیتونو ببینم چجور برسی میکنه؟
کد اسکن میده؟
چند تا عکس از بچه میده؟
قرار از شهرستان برم پیششون

میسوزه نوکش🥲

من از شما هفته ام‌کمتره برامنم‌میخاره.
این خارش ها بخاطر خشکی پوست هست.
روغن زیتون یا بادام شیرین یا روغن نارگیل خوبه بزنی

نه فقط پوست پوست شده

ارا چربش کن

مال من نوکش شدید میخوارید. یکم خوابوندم درد هم میگیره دست میزنم.
اطرافشم گاهی میخاره . کرم شقاق میزنم هم خارش و هم دردش افتاده.

ارههههههه😭

با ویتامین آ د چربش کن

برامن اطرافش میخاره،درحد زخم شدن میخارونم😑
اوایل نوکش زیاد میخارید

آره ولی نخارون تحریک میشه ظرر داره

سوال های مرتبط

مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی
مامان تودلیم🐣❤️ مامان تودلیم🐣❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری