سلام عزیزم خوبی ببخشید شما سونو گرافی انومالی پیش دکتر بحیرایی انجام دادید؟
میشه برگه سونو انومالیتونو ببینم چجور برسی میکنه؟
کد اسکن میده؟
چند تا عکس از بچه میده؟
قرار از شهرستان برم پیششون
میسوزه نوکش🥲
من از شما هفته امکمتره برامنممیخاره.
این خارش ها بخاطر خشکی پوست هست.
روغن زیتون یا بادام شیرین یا روغن نارگیل خوبه بزنی
نه فقط پوست پوست شده
ارا چربش کن
مال من نوکش شدید میخوارید. یکم خوابوندم درد هم میگیره دست میزنم.
اطرافشم گاهی میخاره . کرم شقاق میزنم هم خارش و هم دردش افتاده.
ارههههههه😭
با ویتامین آ د چربش کن
برامن اطرافش میخاره،درحد زخم شدن میخارونم😑
اوایل نوکش زیاد میخارید
آره ولی نخارون تحریک میشه ظرر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.