۵ پاسخ

مال منم خیلی میسوزه و میخازه مخصوصا سینه چپم

مال من درد میکنههههه🤦🏻‍♀️

اره من سوزن سوزن میشه هاله سینه رگ های برجسته آبی وحشتناک هم داره

برا من کلا

آره داره رگ باز میشه که شیر بیاد من با وازلین چرب میکنم

سوال های مرتبط

مامان نازی و تودلی 💙 مامان نازی و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان نِلا🌙 مامان نِلا🌙 هفته سی‌ام بارداری
مامان نِلا🌙 مامان نِلا🌙 هفته سی‌ام بارداری
مامان نِلا🌙 مامان نِلا🌙 هفته سی‌ام بارداری