مامانا دلیل خارش نوک سینه چیه خیلی اذیتم دیونه شدم نوک سینه هام خیلی میخاره

۷ پاسخ

با روغن بدن بچه چربش کن لباس زیرم نپوش یه تیشرت نخی بپوش اوکی میشه

بخاطر هورمون های پرولاکتین وشیردهی ایناس.

مال بارداریه دوستم اینجوری بود

منم همین مشکل و دارم عزیزم با روغن بادام چرب میکنم هم سینمو هم شکممو

عزیزم با روغن چربش کن روغن بادام یا زیتون با هر چی که شکمت رو چرب میکنی سینه هات هم چرب کن کمتر میشه بخارونی ممکنه زخم بشه

منم به همین مشکل دچارم

دست نزنید هااا نخارونید
زایمان زود رس میگیرید

سوال های مرتبط

مامان کارن و رامان مامان کارن و رامان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان نازی و تودلی 💙 مامان نازی و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری