۶ پاسخ

شما نى نى تون چيه خيلى علائم منم مثل شماس

برا منم میخاره و اغوز میاد خیلی رو مخه☹️

چرا برا من چیزی از سینم نمیاد

اره طبیعیه من از ۱۵ هفته اینجور شدم و افتادم به آغوز تا همین الان نگران نباش

😅اره

هم میخاره هم میسوزه روانی شدم

سوال های مرتبط

مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی
مامان نازی و تودلی 💙 مامان نازی و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری