سلام چند روزه نوک سینه سمت راست خیلی میخاره علت چیه🥺

۶ پاسخ

ممکن بخاطر خشکی پوست سینه باشه

طبیعیه سعی کن دست نزنی

چربش کن داره خشک میشه چرب نکنی ترک میخوره سر سینه ات

هیچی میخواره دیگ طبیعیه😐🤒🥴

برای منم میخاره جوری که نمیتونم حتی دست بزنم بهش

منم همینطور بودم اشکال نداره ولی نخارون

سوال های مرتبط

مامان الماس💎💞💕 مامان الماس💎💞💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نازی و تودلی 💙 مامان نازی و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری