خانما شماهم نوک سینه هاتون خیلی بزرگ وتیره شده

۲۱ پاسخ

برای منم تیره شده خیلی بخاطره میگن هورمون هاس بعد زایمان خوب میشه

من به صورتی بودنش خبلی مینازیدم خدا گذاشت تو کاسم😂😂🎀

نه منکه خدارو شکر اینجوری نشدم فعلا😁

اره انگار سینم هاله بوده اول بعد دستو پا دراورده😂😂

خیلی نه
ولی اره هم تیره شده هم یکم گنده

واای اره

پهنو تیره شده ولی اصلا نوک نداره😑

تیره شده اره🥹

یسسسسسسس

من سر پسرم‌ خیلی تیره شده بود الان سر‌دخترم ‌هم‌ تیره شده ولی نه به اندازه اونموقع

اره اینجور شده . روش زخم شده انگار روغن و کرم شقاق میزنم بهتره.
میگن بیشترم میشه .

آره.

فک کنم تیره ترم بشن😃😃

یسسسس

ارررهههه خیلی

آره من .

بلی👀

اره عزیزم طبیعیه
بعد زایمان یه مدت باید بگذره تا اوکی بشه

بله😐😕

ارهههه😭

بله متاسفانه

سوال های مرتبط

مامان بهاروبنیامین🪻 مامان بهاروبنیامین🪻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نویان ونورا مامان نویان ونورا ۳ ماهگی