۵ پاسخ

من از سایت سه تومن خریدم

عکسشو میزاری لطفا

ماه پیش بابام اینا حدود ۱۱ برای رزا کادو گرفتن
فکر نمیکنم گرون گرفته باشی

منم یه هفته پیش از عبدالرزاق خریدم ۱۰۸۰۰

اولا مبارکش باشه ب خوشی استفاده کنه ولی گرون نخریدی بجاش 2 چرخه میخریدی بهتر نبود

سوال های مرتبط