واس ۴۰تا چنتا شیرخشک بریزم ؟

۵ پاسخ

30 یا 60 بده

اصلا خارج از رویه ندید اذیت میشه چون شما پیمونه رو چشمی پر میکنی نه گرمی
30 تا یا 60 تا بده ما بقیشو شده بریزی دور بریز ولی الکی تقسیم نکن واسه خودت

هر ۳۰ سی سی آب یه پیمانه شیرخشک

۴۰نداریم ۴۵بده ۱پیمونه و نصف

هر ۳۰ تا یه پیمونه

سوال های مرتبط

مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز ۶ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان آیهان و ماهان🧸 مامان آیهان و ماهان🧸 ۸ ماهگی