بیچاره بچه چرا کچل کردن......چه ظلمی
پسر من بهش میگه پیتکو
بچها من میگن هبه🤣🤣
بزن تو باسلام
ما میگیم خر بادی .چون هم الاغ دارن هم فیل هم گوزن .دختر من میگه خر پتکوی
نمیدونم والا من امروز قیمت کردم گفت یه میلیون و صد هزار گرونه والا ولی پسرم دوس داره خانه بازی میبرم بلزی میکنه
دختر من ذهلش میره😂😂😂😂
پسرم من میگه گاو
اسب پلاستیکی😂
اسب بادی .
ایرانی هاش خوب نیس،زود سوراخ میشه قیمتش ۹۰۰،ت منه،. ولی خارجی،هاش دو و خورده ای،هست خیییلی خوبه . دخترم از ۲ سالگی تا ۶ سالگی داشت هر چی میپرید خراب نمیشد . من از،بانه گرفتم براش یادش بخید اون موقع ۶۰ ه زار تومن شد 😆😆😆
حیوون بادی
پسر من داره خیلی هم دوسش داره
ینی پسرم با این خودشو هلاااک کرده هی کیپره اینور اونور
گاو بادی😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.