کسی میدونه اسم اینا چیه؟

تصویر
۱۳ پاسخ

بیچاره بچه چرا کچل کردن......چه ظلمی

پسر من بهش میگه پیتکو

بچها من میگن هبه🤣🤣

بزن تو باسلام

ما میگیم خر بادی .چون هم الاغ دارن هم فیل هم گوزن .دختر من میگه خر پتکوی

نمیدونم والا من امروز قیمت کردم گفت یه میلیون و صد هزار گرونه والا ولی پسرم دوس داره خانه بازی میبرم بلزی میکنه

دختر من ذهلش میره😂😂😂😂

پسرم من میگه گاو

اسب پلاستیکی😂

اسب بادی .
ایرانی هاش خوب نیس،زود سوراخ میشه قیمتش ۹۰۰،ت منه،. ولی خارجی،هاش دو و خورده ای،هست خیییلی خوبه . دخترم از ۲ سالگی تا ۶ سالگی داشت هر چی میپرید خراب نمیشد . من از،بانه گرفتم براش یادش بخید اون موقع ۶۰ ه زار تومن شد 😆😆😆

حیوون بادی
پسر من داره خیلی هم دوسش داره

ینی پسرم با این خودشو هلاااک کرده هی کیپره اینور اونور

گاو بادی😂

سوال های مرتبط

مامان ࿅༼𝒔𝒂𝒅𝒓𝒂༽࿅ مامان ࿅༼𝒔𝒂𝒅𝒓𝒂༽࿅ ۲ سالگی
مامان مهدی مامان مهدی ۳ سالگی