مامانا وزن دهی شیرخشک ببلاک کامفورت خوبه ؟

۲ پاسخ

من ببلاک کامفورت و ببلاک ای آر میدم خوبه بد نیست نه زیاده وزنش نه کم ولی فکر میکنم ببلاک آی آر یکم بهتر بهش وزن داده
ولی درکل این شیرخشکا وزن دهی جالبی ندارن چون رژیمی ان

من راضی نبودم

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان 💙مهراد 💙 مامان 💙مهراد 💙 ۱۰ ماهگی