نه ۳۵ تب نه ۳۷ ؛ دمای طبیعی بدن پیشونی تا ۳۷.۴ و زیر بغل تا ۳۷.۲
اگه بالای اینا رفت میشه تب،
بعد واکسن چه تب بکنن بچه ها چه نکنن روز اول هر۴ ساعت و روز دوم هر ۶ ساعت پاراکید بده بهش؛ و اگه تب کرد پاشویه کن با یه دستمال که تو آب ولرم و یکم نمک بوده کمی آبشو بگیر تبش میاد پایین عزیزم
روش چیزی ننداز قطره هم سرساعت بهش بده ایشالا که تب نمیکنه ۳۷.۷به بالا تب محسوب میشه
قطره استا دو برابر وزن
لباس خنک
دست و پا و صورت وبا اب خنک کن
در حد زیر دکمه تنش بزار لباس نپوشون پارکید ۴ ساعتی بهش بده پاشویش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.