۶ پاسخ

آی خدا من کلی استرس دا م برای واکسنش چنتا بود واکسنش؟؟

با جیوه ایی دقیق تره . اگه بالا بود پاشویه بده

خب زیر بغل معمولا دمای بالاتره من از همون پیشونی با دیجیتالی میگیرم

دستمالو یکم مرطوب کن با آب خنک کمی مرطوب کن بزار زیر بغلاش و کف پاش ...لباساشم کم کن با یه بادی چیزی باشه

زیربغل

از یجا اتدازه بگیر

گلاب بزن دستت بمال ب هرجا گرمه

سوال های مرتبط