من دوماهه بودم به اونایی که نوشتم گفتم
من از خانواده خودم مامان و بابامو خواهرم میدونن خونواده شوهرم مامان باباشو خواهرو شوهر خواهرش
مال منم رفتم سنو قلب آمدم شوهرم کل شهر با خبر کرده بود به همه شیرینی میداد املاکی داره یک هفته کلا تو مغازه شیرینی پخش میکرده الان قشنگ کل شهر میدونن من حامله هستم
من به مامانمم نگفتم هنوز روووم نمیشههه🤣🤣
روزی که خودم فهمیدم همسر عزیز به همممه گفت😂
من تازه جمعه گذشته گفتم به بقیه که چهارماهمه دیگه نزدیکای پنج ماهم 😂😂😂ولی به مامانم اینا قبل سونو تشکیل قلب گفتم و به مادرشوهرم اینا دوهفته قبل انتی 🙊😂😂
۲هفته
من هنوز نگفتم ان شالله دو هفته دیگه بعد از ان تی میخوام به همه بگم
البته خانواده خودم و جاریم میدونن
بیبی چک زدم مثبت شد همسرم زحمت کشیدن به همه گفتن
شکمم اومد جلو لباسا زیادی گشاد میپوشیدم اخر ۴ ماه بود
اما این یکی چون کمر درد دارم افتادم همه میگن انگار بارداری ، ولی نگفتم هستم فقط مامانم میدونه
من ۲ ماهگی
ما روزی که برگه بتا رو گرفتیم دو جعبه شیرینی گرفتیم برای خونه مامانم و مادر شوهرم و همون روز گفتیم
به این فک کردیم که شاید قلب تشکیل نشه یا اتفاقی براش بیاقته اما خب نهایتش این بود افراد دیگه ای کنارمون داشتیم اگه غصه دار میشدیم خدایی نکرده
من بعد ان تی گفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.