۱۲ پاسخ

من که کچل شدم منتظرم رویش مجدد بگیرم😅

منممممممم

سلام یه ادم کچلم

آهن میخورم و بیوتین
به هر حال دورش باید بگذره اینا کمش میکنن فقط

منم جدیدا خیلی موهام میریزه جرات نمیکنم شونه بزنم به موهام یه عالمه میریزه

۶ماهگی کمتر میشه

لعنتی تموم خونه شده مو هر روز در حال تی کشیدن کف خونم 🤕🤕🤕🤕

وای منم 😭😭

هیرویت خوردم شش ماه

مولتی ویتامین و ادامه بده با آهن و دی
حتما بخور

منم همینم تازه شروع کردم قرص زینک و شامپو کندوش اگه جواب گرفتم خبر میدم

منم خیلی داره میریزه

سوال های مرتبط