مامانایی ک روروئک نخریدین بجاش چی خریدین؟

۱۰ پاسخ

من چیزی نخریدم
پسرم موتور و اسباب بازی هاشو گرفت بلند شد راه رفت

من هیچی نخریدم ولی موقع ای که ۶ماهش شدمیخرم،فعلاچیزای ضروری رومیخرم،چون نمیخوام فشاربیادروشوهرم🙂
ولی همش سوال بودبرام که چجوری بعضیاتا۳سالگی و۵سالگی لباس خریدن😅
چه دنیایی متفاوتی!

واکر خریدم

واکر

هیچی بنظرم نه روروئک نه واکر

میتونی واکر بگیری میتونی ام نگیری.من هیچی نگرفتم.با باباش نزدیک ب هم مینشستیم من میفرستادم سمت باباش اون میفرستاد سمت من 😄کم کم یاد گرفت.زیادم دستشو میگرفتم و راه میبردم.خلاصه ک بدون اینام به وقتش راه میره.

واکر

هیچی

هیچی

واکر خریدم

سوال های مرتبط

مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان و هومان مامان هاکان و هومان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وچهارم بارداری