۵ پاسخ

مامانا به نظرتون الان هواگرم شده شیر هم زودترخراب نمیشه می‌دونم میگن سه ساعت ولی من فکرمی‌کنم خراب میشه

۳ساعت بیرون از یخجال سه روز داخل یخجال ۶ماه هم فریز

۴ ساعت

نهایت ۴ ساعت من خودم تا دوساعت فقط میزارم

۶ ساعت دمای محیط
۳ روز یخچال
چندین ماهم فریزر می مونه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس💕 مامان پرنسس💕 ۱۵ ماهگی
مامان ماه‍🌙‍لین جانم مامان ماه‍🌙‍لین جانم ۱۳ ماهگی