۳ پاسخ

مگه میذارین یخچال شما ؟
اگر دهن نزده باشه ۱ ساعت میمونه اگر نه زیاد نذارین بمونه

شیرخشک کلا درست کردی یک ساعت میمونه

کلا از وقتی درست کنی ۱ساعت سالم میمونه

سوال های مرتبط

مامان ماه‍🌙‍لین جانم مامان ماه‍🌙‍لین جانم ۱۳ ماهگی
مامان پرنسس💕 مامان پرنسس💕 ۱۵ ماهگی
مامان معجزه خدا 🌱🩵 مامان معجزه خدا 🌱🩵 ۷ ماهگی