خانوما شیرخشک چند ساعت تو دمای محیط سالم میمونه؟

۶ پاسخ

من نیم ساعت بعدش میریزم دور

دوساعت نهایتش

دوساعت اگه اصلا نخورده ازش یک ساعت اگه از ش خورده باشه

دوساعت

نهایت دوساعت

میگن یساعت

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو 🥰 مامان آیهان کوچولو 🥰 ۱۲ ماهگی