شاید سرما رفته تو دلش حتما جلو کولر گذاشتی
یک روزگی دلدرد نمیگیرن ک.شاید گرسنه اس
بچه ها چون گوارششون کامل نشده نمیتونن خوب شیرو هضم کنن برای همین اکثر بچه ها یا کولیک دارن یا ریفلاکس یا هردوشون
هیچ درمانی هم نداره داروها مثل مسکن عمل میکنن من هزاران هزار دارو تست کردم
هرکدومشون درحد چند روز ارومش میکرد دوباره روز از نو
فقط باید صبور باشی بگذره
خیلی سخته در واقع وحشتناکه مخصوصا اگ مثل من دست تنها باشی
اما میگذره مامانی
خودت بهتر از ما میدونی مامان
چطوره علایمش که متوجه شدی دلدرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.