برای کیف بیمارستان چیا باید بزاریم ؟
کیف ک گرفتین چ مدلیه ؟

۱۶ پاسخ

عزیزم تاپیک اخرمو ببین

من اینو گرفتم

تصویر

این چون تک رنگ مونده بود گرفتمش ۱۹۰۰ رنگ کرمش ۴ نیم بود

تصویر

خانومها ی ساک بچه تو تاپیکهام هست گذاشتم برای فروش فقط چون رنگش به سرویسم نمیخوره وگرنه از نظر جنس و مقاومت از کاراهایی که تو بازارهه خیلی بهتره

پوشک🌸
لباس ست بیمارستانی ( یه دست پیرهن و شلوار ، زیر دکمه ، یه سرهمی برای ترخیص ،جوراب ، کلاه ، دستکش ، آروغ گیر ، دورپیچ ، یه دستم سایز ۱ ( پیرهن و شلوار و زیر دکمه و جوراب و کلاه )🌸 دستمال مرطوب🌸
شیشه شیر 🌸 زیر انداز تعویض یکبار مصرف 🌸 دستمال خشک کن ۲تا🌸 دستمال دست و صورت🌸 کریر و قنداق سوئیسی و رو انداز 🌸
فلاسک🌸 کرم سوختگی کالاندولا🌸 پستونک 🌸قطره چکون 🌸شونش😬
من اینارو گذاشتم

تصویر

من اینو گرفتم ۱۱۰۰

تصویر

تو‌ تاپیکام نوشتم تو ساک چیا بزاریم عکس ساک خودمو بچه هم هست

....

تصویر

برای بچه
دو دست لباس(ترجیحا دکمه دار بلیز و شلوار)
رکابی ؛جوراب ،کلاه
پوشک سایز 0
شیشه شیر
شیر دوش
دستمال مرطوب
پوشک
پتو دور پیچ
یه زیر انداز برای زیرش
دیگه یادم نیست😅

ببین چیزی که من از زایمان قبلی تجربه دارم:
پوشک نوزاد
پوشک مادر
لباس نوزاد ۳ دست، دو دست هم کافیه ولی بازم ممکنه کثیف بشه یا هرچی
پتو دورپیچ
کریر یا قنداق سوئیسی
شورت مادر
کلاه،دستکش،جوراب نوزاد
خرما
کیف لوازم آرایش
من شیشه شیر و پستونک هم بردم که استفاده نشد
دستمال مرطوب
اگه دوست داری برای خودت لباس، اگرم نه که همون لباس بیمارستان اوکی هست
من چون زایمانم طبیعی بود شربت زعفرون غلیظ هم بردم
برس
سوتین شیردهی
فک کنم همینا کافیه
دمپایی هم که خود بیمارستان داد بهم

اینو گرفتم ۲۳۰۰

تصویر

منم اینو گرفتم

تصویر

کیفی که من گرفتم اینه، ولی سبز صابونی بجای زیپ و دسته های قهوه ای، رنگش کرمه

تصویر

اینجا از چندتا خانوما که تاپیک گذاشته بودن عکس گرفتم میزارم برات ایشالا که به کارت میاد

تصویر

من اینو گرفتم ۱۵۰۰
امروز قیمت کردم شده ۴ تومن😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

تصویر

کیفی ‌ک من گرفتم اینه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی ۴ ماهگی
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد