عزیزم تاپیک اخرمو ببین
من اینو گرفتم
این چون تک رنگ مونده بود گرفتمش ۱۹۰۰ رنگ کرمش ۴ نیم بود
خانومها ی ساک بچه تو تاپیکهام هست گذاشتم برای فروش فقط چون رنگش به سرویسم نمیخوره وگرنه از نظر جنس و مقاومت از کاراهایی که تو بازارهه خیلی بهتره
پوشک🌸
لباس ست بیمارستانی ( یه دست پیرهن و شلوار ، زیر دکمه ، یه سرهمی برای ترخیص ،جوراب ، کلاه ، دستکش ، آروغ گیر ، دورپیچ ، یه دستم سایز ۱ ( پیرهن و شلوار و زیر دکمه و جوراب و کلاه )🌸 دستمال مرطوب🌸
شیشه شیر 🌸 زیر انداز تعویض یکبار مصرف 🌸 دستمال خشک کن ۲تا🌸 دستمال دست و صورت🌸 کریر و قنداق سوئیسی و رو انداز 🌸
فلاسک🌸 کرم سوختگی کالاندولا🌸 پستونک 🌸قطره چکون 🌸شونش😬
من اینارو گذاشتم
من اینو گرفتم ۱۱۰۰
تو تاپیکام نوشتم تو ساک چیا بزاریم عکس ساک خودمو بچه هم هست
....
برای بچه
دو دست لباس(ترجیحا دکمه دار بلیز و شلوار)
رکابی ؛جوراب ،کلاه
پوشک سایز 0
شیشه شیر
شیر دوش
دستمال مرطوب
پوشک
پتو دور پیچ
یه زیر انداز برای زیرش
دیگه یادم نیست😅
ببین چیزی که من از زایمان قبلی تجربه دارم:
پوشک نوزاد
پوشک مادر
لباس نوزاد ۳ دست، دو دست هم کافیه ولی بازم ممکنه کثیف بشه یا هرچی
پتو دورپیچ
کریر یا قنداق سوئیسی
شورت مادر
کلاه،دستکش،جوراب نوزاد
خرما
کیف لوازم آرایش
من شیشه شیر و پستونک هم بردم که استفاده نشد
دستمال مرطوب
اگه دوست داری برای خودت لباس، اگرم نه که همون لباس بیمارستان اوکی هست
من چون زایمانم طبیعی بود شربت زعفرون غلیظ هم بردم
برس
سوتین شیردهی
فک کنم همینا کافیه
دمپایی هم که خود بیمارستان داد بهم
اینو گرفتم ۲۳۰۰
منم اینو گرفتم
کیفی که من گرفتم اینه، ولی سبز صابونی بجای زیپ و دسته های قهوه ای، رنگش کرمه
اینجا از چندتا خانوما که تاپیک گذاشته بودن عکس گرفتم میزارم برات ایشالا که به کارت میاد
من اینو گرفتم ۱۵۰۰
امروز قیمت کردم شده ۴ تومن😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
کیفی ک من گرفتم اینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.