بچه رو پای تی وی نباید گذاشت؟

۱۰ پاسخ

ن نمیذارم.. من موندم یسری مامانا زود غذا میدن زود بچه رو جلو تلویزیون میذارن... بعد میگن بچم چیزیش نشد
توقع دارین چیش بشه دقیقا؟! 🧐🧐
این مشکلات بعدا نشون میدن خودشونو بقول دکتر میگف یه ضربه ب میل تایپینگ ماشین بیاد میکرو صدم کج میشه نشون نمیده خودشو اما بمرور موتور میاد پایین، این مثالو زد ک همسرم متوجه شه... قرار نیس عوارضش رو الان ببینیم ک در اینده نشون میده خودشو شاید پنج سالگی شاید پنجاه سالگی...
دلم پر بود از این مامانا😂
نذاری بهتره اجی

من میزارم هیچ مشکلی هم نداره خودشم خوشش میاد
مخصوصا عاشق تبلیغه
هرجای خونه باشه صدای تبلیغ بیاد سریع سرمیچرخونه ک ببینه

مال من ۲ تخته بود

عزیزم شما بیمارستان آپادانا سزارین شدین؟
بیمارستانش تمیز بود؟ رفتار پرسنل چطور بود و اینکه اتاقا ۱ تخته؟

من میزارم..باید یجوری سرگرمش کنیم بالاخره ک به کارامون برسیم اخه

دخترم ۳سالشه هنو ن گوشی میدم ن تی وی میبینه میترسم معتادشون بشه

به هیچ وجه

خیرررررر

منم شنیدم زیر دوسال نباید گوشی و تی‌وی ببینه

ابداااااا

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 ۸ ماهگی
مامان نفس زندگیمون مامان نفس زندگیمون ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۵ ماهگی