ن نمیذارم.. من موندم یسری مامانا زود غذا میدن زود بچه رو جلو تلویزیون میذارن... بعد میگن بچم چیزیش نشد
توقع دارین چیش بشه دقیقا؟! 🧐🧐
این مشکلات بعدا نشون میدن خودشونو بقول دکتر میگف یه ضربه ب میل تایپینگ ماشین بیاد میکرو صدم کج میشه نشون نمیده خودشو اما بمرور موتور میاد پایین، این مثالو زد ک همسرم متوجه شه... قرار نیس عوارضش رو الان ببینیم ک در اینده نشون میده خودشو شاید پنج سالگی شاید پنجاه سالگی...
دلم پر بود از این مامانا😂
نذاری بهتره اجی
من میزارم هیچ مشکلی هم نداره خودشم خوشش میاد
مخصوصا عاشق تبلیغه
هرجای خونه باشه صدای تبلیغ بیاد سریع سرمیچرخونه ک ببینه
مال من ۲ تخته بود
عزیزم شما بیمارستان آپادانا سزارین شدین؟
بیمارستانش تمیز بود؟ رفتار پرسنل چطور بود و اینکه اتاقا ۱ تخته؟
من میزارم..باید یجوری سرگرمش کنیم بالاخره ک به کارامون برسیم اخه
دخترم ۳سالشه هنو ن گوشی میدم ن تی وی میبینه میترسم معتادشون بشه
به هیچ وجه
خیرررررر
منم شنیدم زیر دوسال نباید گوشی و تیوی ببینه
ابداااااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.