۵ پاسخ

شیر رو بدوش بده به بچه. شیردوش مثل مک زدن بچه درد نداره. زود دردش میفته و کرم هم بزن. شیر هم خشک نمیشه ولی اثر مک زدن بچه روی شیر خیلی بهتره
بعد که بهتر شدی خودت شیرش بده

بنظرم اگه سینه رو هم ول کرد زیاد غصه نخور😅 رو موارد دیگه ی تربیتیش تمرکز کن بالاخره گشنه نمیمونه و اینکه واقعا سینه دادن به بچه از سخت ترین و انرژی بر ترین کارهاست من که دیگه برام جون نمیموند کم کم بردمش سمت شیرخشک به همه هم گفتم خودش ول کرد🤣

بستگی به صبوری خودت داره و بچه ات نمیشه نسخه پیچید براش

سلام نه چ ربطی داره
خواهرزاده من دندون سینه خواهرم گاز گرفته بود نوک سینه رو نصف کرده بود بازم باهمون حالت مبخوردش

کاملا بستگی به بچه داره

سوال های مرتبط