پاشویه رو خیلی تکرار کن تا قشنگ دمای بدنش بیاد پایین. من خودم این مواقع یه کتری آب داغ و یه ظرف آب ولرمدو چندتا پارچه نخی میزارم کنارم هی که آب رو به سردی میشه از آب داغ یکم میریزم تا باز ولرم بشه و تا سه چهار ساعت پاشویه رو تکرارمیکنم از پیشونی شکم ران ، پا تا دمای بدنش بیاد پایین .
بنظرم با دستمال وآب ولرم پاشویه کن روپیشونی و شکممش دستمال مرطوب که نه خیلی داغ باشه نه خیلی سرد بزار و دوباره بعد پنج دقیق باز مرطوب کن بزار.یکم گلاب هم بریز تو آب لگن. چون شیاف یه ساعت پیش زدی برای پروفن زوده الان ساعتای شش اینا بهش بده اگه تب داشت.
من دخترم تب کردنی خیلی بد تب میکنه دکترش گفته یکی درمیون استا پروفن میدم بعد پروفن تبش پایین نیاد ی ساعت بعد شیاف
ببین باید حداقل ۴ ساعت بگذرع
از این ۷نفر یکی بلد نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.