من بیهوشی بودم کمردردم ندارم
وای من یه یه تیر بدی میرنه تو پام از کمرم الان به یه وضعی بچه شیر میدم
بی حسی بودین؟
۳۵ روز از سزارین میگذره و کمردرد دارم همچنان...
تازه زایمان کردید طبیعی دردش شیاف بزار خوبه.
درد بعد ۴۰ کمتر میشه
دقیقا همینه درد پایین بالا نداره
همینه عزیزم
من تا یک ماه اذیت بودم بعدش کم کم خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.