۲۸۰۰سونو
۱۸۰۰ازمایش
چرا من 5700دادم پس
کی میری جانم؟
سونو ۴/۷۰۰--۴/۸۰۰
آزمایش ۱۸۰۰
هزینه سونوبرامن 4/200شد آزمایش 2تومن
من ۱۷۰۰ آزمایش رو دادم
۲۰۶۰ هم سونو
سونو ان تی ۲۸۰۰،ازمایش ۱۷۰۰
من ۹ خرداد وقت دارم
سونو ۲۸۰۰
آزمایش ۱۸۰۰
من شه شنبه هفته پیش دادم سنو ۲۶۵۰ ازمایش ۱۷۰۰ شد
منم آزمایش شد 1700
سونو شد 3500
سونو آزاده ۲۰۶۰ بابیمه شد ۱۷۰۰
آزمایشم کلا بیمه تعلق نمیگیره آزاده ۱۷۰۰
سونو ۱۲۰۰ شد ، آزمایش با بیمه بود
من زنگ زدم پرسیدم گفتن سونو ۲۸۰۰ آزمایشم ۱۸۰۰
من سونو ۱۸۰۰ دادم
آزمایش اگه اشتباه نکنم ۶۰۰_۷۰۰
البته با بیمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.