سلام خانما شیردوش برقی پرتابل خوبه؟

۶ پاسخ

من مدل دیگه نداشتم ولی یدونه پرتابل دارم راضیم

من پرسیدم اینا باید کاپش با کاپ سینه یکی باشه وگرنه کار نمیکنه چون گرون هم هست من گذاشتم اگر لازم شد بخرم

وزن تو هفته ۳۲ چقد باید باشه

وزن تو هفته ۳۲

من خریدم هنوز استفاده نکردم

بنظر من ک کلا شیردوش چیزخوبی نیست

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۹ ماهگی
مامان خانم‌کوچیک❤️ مامان خانم‌کوچیک❤️ ۱ ماهگی