ولع مکیدن داره پستونک بده اصلا شیر نده که رفلاکس میگیزه
پستونک بده
منم همین مشکلو دارم 🙁
منم پسرم اینجوریه
منم همین مشکل دارم 😭
باید امتحان کنی اگر شیر خشک میدی سیر میشه و دیگه گریه نمیکنه یعنی شیرت چرب و خوب نیست ولی اگر شیر خشک دادی ک باز همین بود میفهمی از ولع مکیدن هستش و سیر فقط میخواد الکی مک بزنه و سینه دهنش یاشه که باید پستونک بدی
گریه کردنش شاید شکمش درد میکنه بعد فکر میکنه باشیر خوردن خوب میشه اکثر بچه ها همینجورین
یا پستونک بده یا شاید شیرت چربی نداره بچت سیر نمیشع
منم همین مشکل دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.