شیردوش بندازنوک کنه
لازم نیس نوک داشته باشه باید نصف حاله نوک سینت بره داخل دهنش بتونه بمکه کم کم نوک درمیاره
من از رايط سينه استفاده مى كنم خيلى خوبه
روغن زیتون بگیر سرسینتوماساژ بده تا سرش بیاد بیرون واینکه رفتی خونه میگن سر سینرو بندلزی تو قوری از جورنش مک بزن سرش میاد بیاد بیرون
منم نوک نداشتم تا بدنیا اومد گذاشتن بغلم نو درومد خورد فاصله میگرف سینم نوکش صاف میشد خخخخ
منم همینطوریم دو روز اول شیر خودمو گرفت بعدش زردی گرفت حالام شیرخشک میدمش🥲
بکو همسرت میک بزنه
باید مک بزنه تا دراد فقط بده بخوره
منم نداشتم با سورنگ بزرگ اینقدر خودمو پرستارا کشیدیم تا بیرون اومد.پرستارا یجوری میکشیدن که شیر و خون قاطی میشد🥺
هیچ راهی نداره هرچی هم بگم موقت. منم همینطور بودم دیگ شیرخشک دادم
از پرستارا بپرس اموزشت میدن چکار کنی
فعلا حتمااا باید بچه سیر شه..
یه شیر خشک آپتامیل ١ بگیر درست کن با سرنگ از کنار سینه بده ٣٠ تا رو..
باید مک بزنه..
با سرنگ سرشو مکش کن به بیرون
ماساژ بده
یکی هم اینجا میگفت با جارو برقی نوکشو آورده بیرون
رابط سینه بگیر
باید خودت بگیری واسش
شیر خشک بده منم نوک نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.