مامانا گیلاس برای نینی ها خوبه یانه؟؟؟

۶ پاسخ

ندادم من ولی دکترش گفت گیلاس میتونم بدم

من ک دادمش تاحالا
مشکل پیش نیومد

گیلاس و آلبالو و آلوچه تا دو سالگی خوب نیست برا بچه چون ملینه و باعث دل درد و اسهال میشه و حساسیت هم داره

گیلاس ادم بزرگ میخوره سر دلش میمونه شما به بچه دادی؟

خوراکیای جدید ک تست میکنین حتما روز باشه ک هرواکنشی داد ببینین .

امتحان کن بده بهش ببین حساسیت نداره بده بهش

سوال های مرتبط

مامان 👑Diyar👑 مامان 👑Diyar👑 ۱ سالگی
مامان هایلین مامان هایلین ۲ سالگی
مامان هــایان👶🏻🤍 مامان هــایان👶🏻🤍 ۱۴ ماهگی
مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی
مامان فاطمه‌نورا مامان فاطمه‌نورا ۱ سالگی
مامان کژال مامان کژال ۱۱ ماهگی
مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی
مامان هانا جون مامان هانا جون ۱ سالگی
مامان آقا ابوالفضل🧒 مامان آقا ابوالفضل🧒 ۱ سالگی