ندادم من ولی دکترش گفت گیلاس میتونم بدم
من ک دادمش تاحالا
مشکل پیش نیومد
گیلاس و آلبالو و آلوچه تا دو سالگی خوب نیست برا بچه چون ملینه و باعث دل درد و اسهال میشه و حساسیت هم داره
گیلاس ادم بزرگ میخوره سر دلش میمونه شما به بچه دادی؟
خوراکیای جدید ک تست میکنین حتما روز باشه ک هرواکنشی داد ببینین .
امتحان کن بده بهش ببین حساسیت نداره بده بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.