همین بچه میگه مامان چرا پیری ازت خجالت میکشم الا ادم یه دقه احساسات و بزاره کنار میدونه عقل چی میگه😂😂😂اول خودت بعد بچه اینو تا ابد تو ذهنت داشته باش و اینکه قیمت شیرخشک کل دوسالی که به بچه بدی از قیمت درست کردن یه دندون کمترع🥴
عزیزم کلا برو پیش دکتر تقویتی و اینا بگیر
ولی هر تصمیمی بگیری تصمیمت درسته
هیچکس ب اندازه شما ب فکر کوچولوت نیس
من داغونم دندون پا و دست و کمر نموند ولی شیرخشک بیشتر میدم تا شیر خودم دو روز دیگه فلج بشم دندونام بریزه همین بچه تحویلم نمیگیره ولش بابا اون قدیم بود همه چی فراوانی داشت نه الا که طرف ماهی یه بارم شیر نمیتونه بخوره و اینکه شیرمادرای قدیم سالم بوده الان مادر چه چیز سالمی میخوره که شیرشم سالم باشه همش اسیب به خودته منکه دوس ندارم پیر بشم الویت هم خودمم بازم هرکی یه نظری داره
وای منم مچم داره میترکه از درد نمیتونم بلندش کنم
منم همینجورم مچ دستم درد میکنه ، دندونامم خراب شدن، از طرفی از دندون پزشکی متنفرمممم
مم شیر خیلی زیادی داشتم ولی نمیتونستم دوسال شیر بدم بابد میموندم خونخ و نتونستم افسردگی میومد سراغ قطع کردم شیرخشک دادم حال روحیم خوبه میتونم ب بچم زیاد برسم
نظرم منفیه تقویتی بخور خیلی خوبه منم میخورم
منم همین بودم یکم بگذره رو روال میوفتی مثلا من از سه ماهگی به بعد خوب شدم
اول از همه پذیرفتم که مادر شدم😅 و وظیفه من مراقبت از فرزندمه
دوم اینکه نباید خودمو بکشم و کمتر سخت بگیرم استرسم رو کمکردم
شیر خشک رو هم میدم شیر خودمم میدم
درد دستام کمتر شده به کارامم راحت تر میرسم
انگار باید از نظر روانی و ذهنی اول با خودمون کنار بیایم بعد دردامون خودش کم میشه
بدنت درد میگیره
دندونا خراب میشه
موهامون همش داره میریزه
وقت رسیدگی به خودمون رو نداریم
ولی تموم میشه این دوران
تا ۶ ماهگی تحمل کن حداقل غذا کمکی که بیاد
شیر خوردنش کمتر میشه ولی به آغوش و بوی بدنت نیاز داره
نه. ولی قرص های تقویتی بخور
بنظر من نا
بچه اولته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.