۶ پاسخ

منم همین درگیری رودارم

اره سینمو‌ میگیره فک میزنه ولی وقتی میکشم میبینم شیر میاد بعد یکم دیگه میکشم از دهنش ببینم شیر میاد یانه میبینم نمیاد

فقط خوردن کافی نیست باید استراحت و خواب کافی هم داشته باشی

اصلا سینه‌تو میگیره یا نه؟ خیلی مهمه که بچه سینه رو بگیره و مک بزنه حتی اگه شیر نیاد همون مک زدنش باعث میشه شیرت بیاد، بعد همزمان قرص لاکتاول و پودر گالاکتومید بخوری و با شیردوش برقی هم مرتب و منظم هم شیرتو بدوشی تا زیاد بشه ولی خیلی باید صبور و باحوصله باشی

آبگوشت. سویا . شیرینی زبان ، دانمارکی. آب هویج اینا برای من خیلی تاثیر داره ..

چجوری پستونک ترک بدم وقتی نیس خیلی بی قراری میکنه گریه میکنه موقع خوابیدن هم حتما باید دهنش باشه

سوال های مرتبط