۴ پاسخ

سر شیشه رو تا حالا عوض کردی عزیزم ؟

دخترمنم همینه رفلاکس داره مجبورم کمکی بهش شیرخشک بدم بلد نیس شیشه شیر بگیره مجبوری با سرنگ اروم اروم بهش میدم میخوره

بعد از اینکه خوب شیر خودتو خورد شیشه شیرو تو همون حالت بزار تو دهنش

شاید طعم شیر خشکرو دوست نداره شیر خودتو بدوش بریز تو شیشه شیر ببین باز نمیخوره

سوال های مرتبط