۴ پاسخ

سلام شیشه بدی دیگه ب مرور سینتو نمیگیره دیگه شیشه نده گرسنش باشه سینتو میگیره جند روز شیشه ندی یادش میره

اگرگریه میکنه بایدتحمل کنی تا سینه روبگیره

سلام عزیزم بیمارستان آزادی که رفتید سزارین اختیاری شدین؟ دکترتون زیر میزی گرفت ؟

اگه میخوای شیر خودتو بخوره باید دیگه شیشه شیر ندی

سوال های مرتبط