من خیلی دکترارو دیدم آیودی میزارن میگن طرف هرچقدر در توانست پرداخت کنه چون میخوان الکی بچه ای این وسط،به وجود نیاد وقتی،کسی،شرایطشو نداره
چ دکتر خوبی
چه دکتر باحالی😅
چقد باحاله ایتات چی نصب کردی ؟
شاید یه لحظه فکرکرده راننده تاکسیه🤣🤣
چه دکتر ماهیه😍
چقدر مهربونه😂
خخخخخ واه چی دکتر خوبی هست تو هم برو ۵۰۰ تومن بده بیا ولا که نمیگه قیمتشو یا کدوم چیزی دگه میزاره که قیمتش مهم نیست براش 🤣🤣🤣🤣
والاعجیبه من عیدگذاشتم 2500مشکوکه این دکتر قبلن رفتی پیشش واقعن زنه
هرچقدر خواستین پول بدین. منظورش از بدین برا پوله🤣🤣🤣🤣
برو اگه درد نداشت بیشتر بده😂😂
دکتره یاماما؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.