۴ پاسخ

دختر من فردا میشه هیجده ماهش که تعطیلیه خیلییی استرس واکسنو دارم

من تمام واکسن های قبلی براش خیلی سبک بود ولی ۱۸ماهگی سنگین بود و اذیت شد
معلوم نمیکنه که

خداروشکر من ک زدم دخترم شبش تا فردا اون روز تب داشت اصلا نخوابید بچم

ماشاءالله عزیزم خداروشکر اذیت نشده کوچولوت
واکسن 6 ماهگیش هم راحت بود براش؟

سوال های مرتبط