دختر من فردا میشه هیجده ماهش که تعطیلیه خیلییی استرس واکسنو دارم
من تمام واکسن های قبلی براش خیلی سبک بود ولی ۱۸ماهگی سنگین بود و اذیت شد
معلوم نمیکنه که
خداروشکر من ک زدم دخترم شبش تا فردا اون روز تب داشت اصلا نخوابید بچم
ماشاءالله عزیزم خداروشکر اذیت نشده کوچولوت
واکسن 6 ماهگیش هم راحت بود براش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.