دبیرستان که زدیم قطعا
چون باید برای ثبت نام مدرسه برگه واکسنو ببرین
بری بهداشت بهت میگن. اگر زده باشی داخل سامانه ثبت شده. من رفتم گفت واسه دبیرستان زدی الان دیگه لازم نیست. سال دیگه باید بزنم
من 15 سالگی زدم باید سال دیگه بزنم
منم یادم نیست موقع عقدمم یادم نمیاد واکسن زده باشم
تو سیستم هنوز ندیده دکترمم گفت تا قبل سی هفته بزن
اگر کمتر از ده سال دوباره بزنیم خطرناکه یعنی
برا من اون ازمایشای قبل عقد رفته بودم زدن چون ده سال رد شده بود ینی ۹۸ زدم دیگه نمیخواد الان چون ده سال باید بگذره فک کنم
من موقع عقدم زدم الان نیازی نیست بزنم
الان باید بزنی منم هم سن شماام زدم
زمان عقدتون هممیزنن واکسنو اگر ۱۰ سال گذشته باید برنید بازم
ده سال یبار میزنن اگه نزدی میری بهداشت میزنن
بزن الان بهتره خیالت راحتره
اگه زده باشید تو سامانه بهداشت ثبت میشه ، بپرسید بهتون میگن بهداشت محله خودتون ، ده سال باید بگذره
باید بزنی ده سال باید گزشتع باشه بعد تا34هفتع وقت داری بزنی منم نزدم فعلاا
از دقيقا منم همين طور رفتم بهداشت هم گفتن چيزي ثبت نشده 😬
الان میتونی بزنی دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.