منم همینم بعد میترسم گیر کنه اون زیر🤣
عزيزم ٢٥ هفته اي چرا بايد زود باشه كاملا اكيه و طبيعه
آره عزیزم واسه منم همونجاست
برا منم همینه🫢🥲❤️
هر طرفی دراز میکشی میره اونجا من میترسم اذیت شه پهلو ب پهلو میشم بعد باز اینوری میشه اونم لگد میزنه فک میکنم میگه من افتادی روم🤣🤣🤣
برا منم همینه همش میترسم له بشن
اره منم همینه
منم نمیدونم چرا از دیروز اینجوشدم تا واژنم تیرمیکشه
آره برای منم
اصن انگار تنظیم میکنه تا آدم میخوابه تو پهلوها شیطونی کنه😂🤗
نه زود واسه چی
منم همینطوریم
منم همینم تو هفته شمام بودم مگه بده ؟؟
برای منم همینه
نه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.