۷ پاسخ

نون لواش تلیت میکنم توی چای شیرین
یاآب خورشت میخوره

نون سبوسدار بهتره
ولی من هنوز چیزی خاصی ندادم

من بربری رو ریز ریز توی آبگوشت یا سوپ تیلیت میکنم میدم

بربری و سنگک، ولی مواظب باش چون یهو ممکنه یه لقمه گنده گاز بزنه خدایی نکرده میپره تو گلوش ، خودت لقمه کوچیک بدی دستش بهتره تا بزرگ تر بشه

سنگگ بربری

من سنگکک دادم تست لواشم دادم سنگکک میدم دستش خودش میخوره لولشم تیلیت میکنم تو آب گوشت
تست هم فرنچ درست میکنم تخم مرغ و موز ترکیب میکنم تست میغلتونم توش سرخ میکنم با کره میدم

من بربری میدم دسش دوست داره

سوال های مرتبط

مامان فاطمه جانا مامان فاطمه جانا ۱ سالگی