۶ پاسخ

منم دیروز بردم زدم واقعا پسرم مثل یه مرد خودش اومد نشست زد گریه ام نکرد ولی من خیلی دلم براش سوخت از دیروز دستش درد میکنه

چرا استرس مگه چیه🙄

عزیزم چطور قانعش کردی که بزنه
من یباار راجع بهش با دخترم صحبت کردم
گریه کرد که من اصلا نمیخام آمپول بزنم
نمیدونم چکار کنم باهاش کنار بیاد

منم باید بزنم
اما نمیدونم همسرم چی شنیده ک اجازه نمیده
هرچی میگم باید زده بشه
لج کرده ک حق نداری بزنی

انشالله که براش آسون بگذره.
اصلا کمپرس سرد نزار . فقط گرم بزار و دورشم با روغن زیتون اروم ماساژ بده . حوله گرم بزار . و اینکه استا هم بهش بده هر از چهار ساعت

منم ۲ روز پیش زدم

سوال های مرتبط