بنظرتون نی نی من چیه

تصویر
۷ پاسخ

پسره بنظرم

معمولا اگە پاهاش بستە باشە بهت میگن برو یه ربع پیاده روی کن و آب میوه بخور و دوباره بیا

اگه انومالی هم مشخص نکنه پس باید چیکار کرد 🤦‍♀️

وااای چ بد نشون نداد بازم باید تو خماری باشی

پسرررر

مکه آنومالی نرفتی
بنظرم پسر

مگه نگفتن

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۸ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۴ ماهگی
مامان نفس🥰 مامان نفس🥰 ۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان عسل مامان مامان عسل مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه 🩵 مامان جوجه 🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخترم👼🏻💖 مامان دخترم👼🏻💖 هفته نوزدهم بارداری
مامان قطاب مامان مامان قطاب مامان ۹ ماهگی
مامان فاطمه یاس مامان فاطمه یاس ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان مغز بادوم مامان مغز بادوم ۷ ماهگی
مامان فندوق💙💙💙 مامان فندوق💙💙💙 ۳ ماهگی
مامان رضا و رقیه مامان رضا و رقیه ۴ ماهگی