بچه ها این بادکنک فویلی رو‌چجوری باد کنم؟

تصویر
۹ پاسخ

خودش کنارش یه سوراخ داره یه دونه هم نی داره

خودتون نی ندارین؟؟؟از این قاشق های شربت که نی هم دارن
من از اونا فرو میکنم داخلش با نی فوت میکنم زود باد میشه بعد نی و در میارم

فقط زیاد نی نفرس داخل پاره میشه

از همینجا نی بزارم؟

تصویر

توش يه ني كوچيك داره. با اون بايد باد كني

نی داره داخلش . بذار تو بادکنک فوت کن

خودش یه سوراخ داره یه نی هم داخلش داره
بعد نی رو داخل سوراخ میکنین و باد میکنین

همون مغازه دار خودش باد میکنه

عزیزم بانی

سوال های مرتبط