۵ پاسخ

شما که ۴۰ هفته این ....ولی سرم و آب و آب هندوانه خیلی تاثیر داره

مال منم کم شده ولی آب وهندونه اینامیخورم ک کنترل بشه من دکترم گف نگران نباش بچه از۳۶هفتگی اگ بدنیابیادکامله

وااا بعنی چی بی فایده هست ؟؟؟
اتفاقا خیلی خوبه .
به جز هندونه مایعات شیرین بخور اب میوه و اینا
ابم بخور زیاااااد
ب

اشکال نداره اب زیاد بخور

منم تب دور بچم همش کم میشه
نگران نباش
اخراش هستی
نهایت خیلی کم شد سزارین میکنن

سوال های مرتبط