شما که ۴۰ هفته این ....ولی سرم و آب و آب هندوانه خیلی تاثیر داره
مال منم کم شده ولی آب وهندونه اینامیخورم ک کنترل بشه من دکترم گف نگران نباش بچه از۳۶هفتگی اگ بدنیابیادکامله
وااا بعنی چی بی فایده هست ؟؟؟
اتفاقا خیلی خوبه .
به جز هندونه مایعات شیرین بخور اب میوه و اینا
ابم بخور زیاااااد
ب
اشکال نداره اب زیاد بخور
منم تب دور بچم همش کم میشه
نگران نباش
اخراش هستی
نهایت خیلی کم شد سزارین میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.