اینوبدون بچه خودبه خودالکی گریه نمیکنه یجاییش دردمیکنه ببین چشه گوششوشکمشوهمه جاشوچک کن
بچه من قبل اینکه شیرخشک کمکی بدم اینجور بود، شیرت کمه احتمالا یه بار بدوش ببین، یا اینکه درصد چربیش کمه، من خودم شیرم همین الان که در حد یه وعده نصفه شیر دارم هم نشتی داره😑! ولی به این چیزا نیست مادر شوهرم بنده خدا خودش شیرش کم بوده همسر من بچگی خیلی گریه میکرده به من گفت شیرت کمه بچه اینطور گریه میکنه من قبول نمیکردم الان که شیرخشک میدم بچه آروم شده اصلا، با ترفند بهش شیرخشک بده، با قطره چکون بده، با شیشه امتحان کن، سر شیشه آد یا مولتی که خوشمزه باشه یا میوه بزن تا بالاخره بخوره
دکتر میگه همه جاش سالم هیچ مشکلی نداره
گرمش نیس؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.