۱ پاسخ

مولتی معمولا صبح آهن شب
تقریبا از هر کدوم یک قطره چکون بده
نیم ساعت تا یک ساعت قبل و بعد آهن هم شیر نخوره
مولتی خیلی مزه بدی داره طبق تجربه مامانا گفتن مولتی ویواکیدز خوبه و بچه میخوره ولی خودم هنوز نگرفتم
آهن هم خودم لیپوزوفر میدم خیییلی خوشمزه‌س و بچه دوست داره

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🐣🩵 مامان جوجه طلایی🐣🩵 ۱۵ ماهگی
مامان مامان وروجکا مامان مامان وروجکا ۱۴ ماهگی