نه اسپرته
اسپرته عزیزم
مبارکه گبم خوشگله
با این تدی ها میخام بالش این مدل کنم دکمه چوبی بزنم ی تکه اش ساده ی تکه تدی هم پشت هم رو
پسروته اینم
😍😍😍
گشنگه
اره دیگ پسرونس من چن تا تدی پسند کردم
منم آبی گرفتم.به نظرم اینچیزا پسرونه و دخترونه نداره
خیلی پسرونست
به شدت
برای چیش گرفته؟ بله پسرونست
ارع چون ابیه خیلی
نه بابااااا قشنگخ .دختر پسر ندارن ک اینجور طرحا
مبارکه عزیزم 😘
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.