یعنی چی پهلو بچه تو این سن زیر نافع بالا نیومده اونقد
اره گلم طبیعیه
من چرا هیچی حس نمیکنم هنوز
اره دگچرا باید غیر طبیعی باشه الان من سمت راستم اومده بالا چپم رفته واین بچم کلا تو راسته
بچه ات به گفته های افراد کهنسال دختره عزیزم 😍😍
مال من همش اینجوری خودشو جمع میکنه سمت راست
منم راست احساس میکنم همشم درد دارم.دکترم که زد تو ذوقم میگفت بچه اونقدر بزرگ نیست که بیاد اونجا☹️
واس منم سمته چپه
من هنوز چپ حس میکنم
طبیعیه
من باز راست احساس میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.